2023-03-17 10:23:13
Firmy handlowe odgrywają kluczową rolę w gospodarce, prowadząc działalność handlową na różnych rynkach i branżach.
2017-10-25 10:27:25
Nauka perfekcyjnej obsługi klienta jest bardzo ważna, ponieważ w ten sposób można zyskać uznanie klientów na szeroką skalę. Przede wszystkim przydatne mogą okazać się w tej sytuacji szkolenia z zakresu obsługi klienta, które prowadzone są przez doświadczone osoby, zajmujące się tym od wielu lat.
2014-11-19 11:49:07
Najnowsze przepisy obowiązujące w branży e-commerce od 25 grudnia 2014 roku, wprowadzą duże zmiany w sposobie prowadzenia handlu internetowego w naszym kraju oraz w całej Unii Europejskiej.
2014-07-23 09:58:46
Internet dzięki swoim zaletom umożliwia zagraniczną ekspansję nawet mniejszym przedsiębiorcom z kategorii e – commerce. Co jest największą barierą? Niska świadomość korzyści, które mogą przynieść wysiłki związane z uruchomieniem sprzedaży transgranicznej.
2014-01-15 13:35:54
Jedno nierozerwalnie wiąże się z drugim, bo, żeby sprzedaż towar trzeba najpierw zaprezentować go i to w doskonały sposób. Ale, jak odgadnąć skryte potrzeby klienta, jak te potrzeby uświadomić oraz pobudzać, a nawet kreować, a potem zaspokoić je?
2013-03-12 10:56:42
Obecnie coraz więcej firm musi być mocno konkurencyjna w stosunku do podobnych firm. Na czym polega ta konkurencyjność?
2012-10-23 09:34:05
Wczoraj obiegły Polskę kolejne złe wiadomości dotyczące rynku pracy, tym razem zaprezentowano listę zawodów najbardziej dotkniętych bezrobociem i ku zdziwieniu wielu osób na pierwszym miejscu znaleźli się właśnie sprzedawcy.
2012-09-27 13:02:32
I EDYCJA TARGÓW KARIERA HANDLOWCA IT 16 lutego 2013 r. Warszawa
2012-08-07 13:41:59
Sprzedaż towarzyszy nam przez całe życie, a niszczące przekonanie na jej temat prowadzą do porażki. Poznaj sześć najbardziej niszczących przekonań i dowiedz się jaka jest rzeczywistość. To może być 6 najważniejszych elementów w twojej drodze na szczyty sukcesów w sprzedaży.
2012-07-03 09:39:33
To już czwarta edycja konkursu na najlepszego Telemarketera Roku organizowana przez grupę Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego, której celem jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego.
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.